1. Wpisowe
Wysokość wpisowego nie ulega zmianie i pozostaje w wysokości 450 zł. Wpłaty należy dokonać w nieprzekraczalnym terminie 31.03.2015 r. (wtorek) . Brak wpłaty oznacza brak drużyny w II Edycji.
W tytule proszę wpisać : " II Edycja SALF - .......nazwa drużyny.... "
2. Losowanie
Losowanie grup zostanie przeprowadzone najpóźniej do 02.04.2015 r. O miejscu i dokładnej dacie oraz godzinie zostaniecie poinformowani w osobnym poście.
3. System rozgrywek
Podany w regulaminie system rozgrywek rozpisany jest dla 18-20 drużyn. Jeżeli ilość drużyn będzie mniejsza dn.01.04 zostanie rozpisany i podany do wiadomości nowy.
4. Listy zgłoszeniowe , zgody rodziców
Bardzo prosimy, aby listy zgłoszeniowe przesyłać na adres mail : orlikstw@interia.eu lub dostarczać osobiście (o ile skład zostanie już skompletowany) w miarę wcześnie. Termin do 03.04.2015 będzie odpowiedni, aby wszystko sprawdzić i nie mieć później niemiłych niespodzianek. Po 10.04.2015 listy będą ostateczne bez możliwości korekt.
5. Zawodnicy
Każda drużyna może posiadać 3 zawodników czynnie grających w rozgrywkach klasy B lub A. Jeżeli w trakcie rozgrywek jakikolwiek gracz rozegra minimum 1 minutę w wyższej klasie rozgrywkowej niż klasa A automatycznie staje się zawodnikiem nieuprawnionym do gry w II Edycji. Wyniki spotkań oczywiście zostają zachowane jednak po takim "zdarzeniu" każdy już kolejny mecz będzie weryfikowany jako walkower.
6. Terminarz
Po losowaniu w czasie nie dłuższym niż 24 h zostanie rozpisany i podany na stronie terminarz.
7. Uczestnictwo w II Edycji SALF
Każda drużyna oraz każdy jej zawodnik zgłaszając się do II Edycji SALf "Guliwer" akceptuje regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
Wszystkie zmiany regulaminowe zostaną omówione podczas losowania,na które już teraz serdecznie zapraszamy. Do tego czasu o każdą niejasność proszę pytać telefonicznie , przez fb czy tez wysyłając maila.
|
dzisiaj: 1504, wczoraj: 35
ogółem: 1 374 951
statystyki szczegółowe